Hot Widget

Type Here to Get Search Results !

Sony CES 2025'te Yerini Alıyor

Yaratıcılarla birlikte Kando* ile dolu bir gelecek yaratmayı hedefleyen Sony, CES® 2025’te yerini alıyor. 
 

Sony, “Yaratıcı Eğlence Vizyonu” kapsamında içerik IP'sinin değerini en üst düzeye çıkarma hedefiyle geliştirdiği yenilikçi teknoloji ve girişimlerini sergileyecek. 
 
 Sony Group Corporation (“Sony”), Las Vegas, Nevada'da 7 Ocak itibariyle başlayacak olan CES® 2025'te “Yaratıcı Eğlence Vizyonu” teması altında yer alıyor. 
 
Bu tema, Sony'nin 10 yıl içinde ulaşmayı hedeflediği uzun vadeli vizyonu temsil ediyor. Sony Group Corporation Başkanı, COO'su ve CFO'su Hiroki Totoki, 6 Ocak Pazartesi günü yapılan basın toplantısında sahneye çıkarak, çeşitli konuşmacılarla birlikte, Sony'nin “Yaratıcı Eğlence Vizyonu”na yönlendiren bazı temel girişimleri tanıttı. 
 
Bu girişimler arasında yaratıcı özgürlük sağlayan yeni çözümler, yeni bir araç işleme sistemi ve mekansal içerik üretimi için en son çözümler bulunuyor. 
 
Ayrıca, anime alanındaki girişimler ile fan topluluğunu genişletmeye yönelik projeler, oyun IP'lerini görsel eserlere dönüştürme, müzik sanatçılarıyla ortak yaratım ve yeni mekan tabanlı eğlence deneyimlerine de vurgu yapılıyor. 
 
Tüm bunların yanı sıra, “Ghost of Tsushima: Legends” oyununa dayalı bir anime dizisinin yapımı, yeni bir manga uygulaması olan “Crunchyroll Manga”nın başlatılması ve “The Last of Us” dizisinin 2. sezonunun yayın tarihi de açıklandı. 
 
Totoki, basın toplantısını Sony'nin “Yaratıcı Eğlence Vizyonu”nun, yaratıcılara, ortaklara ve Sony çalışanlarına birlikte çalışarak herkesin hayal gücünü harekete geçirecek sonsuz gerçeklikler yaratmayı hedeflediğini vurgulayarak sonlandırdı. 
 
Basın toplantısında yer alan misafir konuşmacı Roger Goodell ise, ABD Ulusal Futbol Ligi Komiseri, Sony ile spor eğlencesinin evrimi üzerine en son gelişmeleri paylaştı. 
 
Ayrıca, Sony Honda Mobility, 2025'ten itibaren sipariş kabul etmeye başlayacağı elektrikli aracı “AFEELA 1”i tanıttı, bu da mobilite yeniliği örneği olarak gösterildi. 
 
Stant Genel Bakış Tarih: 7 Ocak Salı - 10 Ocak Cuma 2025 Yer: Las Vegas Kongre Merkezi, Stant #20800  
 
Ana Sergiler Sony'nin “Yaratıcı Eğlence Vizyonu” çerçevesinde sergi, yaratıcılığı ortaya çıkarmak ve IP'nin değerini maksimize etmek için en son teknolojiler ve girişimlere odaklanacak. 
 
Sony'nin “Yaratıcı Eğlence Vizyonu”nun üç aşamasına dayalı olarak yapılandırılan stantta, “Yaratıcılık Serbest Bırakıldı”, “Sınırlar Aşıldı” ve “Hikayeler Her Yerde”. Ayrıca, yaratıcıların ortak yaratımıyla içeriklerin doğup genişleyeceği geleceği betimleyen sanatsal bir ifade yer alacak. 
 
PXO AKIRA – Yeni Araç İşleme Sistemi 
Bu sergi, geleneksel araç çekim yöntemini dönüştüren, güvenliği artıran, maliyetleri düşüren ve yaratıcı özgürlüğü maksimize eden yeni nesil bir sistem olan “PXO AKIRA”yı ilk kez tanıtacak. 
 
PXO AKIRA, gelişmiş bir robotik kamera vinci, özel yapım bir hareket platformu, LED hacim teknolojisi ve entegre dijital ikiz aracıyla birleştirilmiş bir sanal prodüksiyon çözümü sunacak.  
 
XYN™ – Mekansal İçerik Oluşumunu Destekleyen Entegre Yazılım ve Donanım Çözümü 
 
Sony Corporation, bugün “XYN™” adlı, mekansal içerik üretimini desteklemek için tasarlanmış entegre bir yazılım ve donanım çözümünün lansmanını duyurdu. 
 
Görüntüleme, algılama ve ekran teknolojilerindeki benzersiz teknolojilerden yararlanan “XYN”, nesneleri, insan hareketlerini ve arka planları gerçek dünya ortamlarında doğru bir şekilde yakalamak ve yeniden üretmek için özel algoritmalar kullanıyor. 
 
Bu da 3D Bilgisayar Grafikleri (CG) üretim ortamında verimli bir şekilde yeniden üretim yapılmasını sağlarken, esnek iş akışlarının oluşturulmasına yardımcı oluyor. Ziyaretçiler, stantta şu anda geliştirilmekte olan ürün ve çözümleri deneyimleyebiliyor. 
 
LEGO® Horizon Adventures™ 
 LEGO® Horizon Adventures™, Horizon dünyasından ilham alınarak tamamen LEGO parçalarından yapılmış eğlenceli ve neşeli bir hikayedir. 
 
Tema şarkısı, mxmtoon tarafından yazılıp üretilmiş olup, Horizon franchise'ını yenilikçi bir şekilde daha da genişletiyor ve CES'te müzik videosunun bir teaser'ı yayımlanacak. 
 
Video, oyunun içeriğini animasyonlu içeriğe dönüştürmek için Epic Games'in Unreal Engine'ini kullanarak, oyun için üretilen varlıkları kullanıyor. Bu proje, mxmtoon'un müziğiyle yapılan harika bir iş birliği olup, Guerrilla, The LEGO Group, Pixomondo ve Sony gibi birden fazla ekibin yaratıcılığını bir araya getiriyor. 
 
Standda, ziyaretçiler oyunu oynayabilecek, müzik videosunun bir ön izlemesini izleyebilecek ve yaratıcı ve prodüksiyon süreçlerini öne çıkaran sahne arkası görüntülerine göz atabilecekler.  
 
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle Temalı Deneyim  
 
Aniplex Inc., dünya çapında faaliyet gösteren geniş bir eğlence şirketidir ve video ile müzik eserlerinin planlanması ve üretimi, özellikle animasyon alanında; oyun planlaması ve geliştirilmesi, tiyatro prodüksiyonu ve dağıtımı ve ürünlerin planlanması, üretimi ve satışı gibi birçok farklı alanda faaliyet göstermektedir. 
 
 Stantta, ziyaretçiler, SHUEISHA'nın JUMP COMICS altında yayımlanan, Koyoharu Gotoge'nin manga eserine dayanan ve 150 milyondan fazla kopya satan anime dizisi Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba temalı deneyimlere katılabilirler. Animasyon üretimi ufotable tarafından yapılmıştır. 
 
Sergi, 2025'te dünya çapında vizyona girecek üçlemenin ilk filmi olan Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle filminin posterini yeniden yaratan bir fotoğraf köşesi içerecektir. 
 
 The Last of Us’a Dayalı İmmersif Konsept 
Sony, içerik IP'sinin değerini artırmayı amaçlayan yeni bir konum tabanlı eğlence konsepti geliştiriyor. Bu konsept, video, ses ve dokunsal teknolojiler gibi çeşitli teknolojilerle yaratıcılara yeni ifade yolları sunmayı hedefliyor. 
 
Standda, bu gelecekteki immersif eğlence konsepti, aksiyon-macera oyunu The Last of Us'ı yüksek çözünürlüklü video, 3D ses ve koku teknolojileri ile tanıtacak.
Tags